01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

logo Opola

KLUB MM

logo libclient

KTN

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

plakat19 20

Wpłaty za uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez MODN w Opolu należy dokonywać przelewem na konto:

BANK MILLENNIUM

09 1160 2202 0000 0002 1740 2862

z podaniem numeru formy doskonalenia.

Formularz do faktury

rounded corners

przyjaciele zippiego male

logo apteczka male

Nasze publikacje

Odkryj Opole w szkole. Materiały edukacyjne

Centra egzaminacyjne

Odwiedza nas 88 gości oraz 0 użytkowników.

logoUE

Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Opolu we współpracy z Wyższą Szkołą Zarządzania i Administracji w Opolu, Opolskim Teatrem Lalki i Aktora w Opolu, Powiatowym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku oraz Gminą Grodków, jest realizatorem projektu „Opolska Szkoła Ćwiczeń”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, działanie: 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”.

Opolska Szkoła Ćwiczeń zostanie utworzona na bazie trzech szkół podstawowych
w Opolu:

  • Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8, w której powstanie nowa pracownia informatyczna,
  • Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 15, w której zostanie utworzona i doposażona pracownia matematyczna i przedmiotów przyrodniczych,
  • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 24, w której powstanie pracownia językowa.

Cztery pracownie wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne będą wykorzystywane w pracy z uczniami opolskich szkół, do przeprowadzenia szkoleń i sieci współpracy dla nauczycieli różnych przedmiotów oraz realizacji praktyk studentów kierunków pedagogicznych Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu pod kierunkiem kadry naukowej.

W nowopowstałych pracowniach będą prowadzone lekcje pokazowe i lekcje otwarte rozwijające umiejętności matematyczno-przyrodnicze, umiejętności posługiwania się językiem obcym, kreatywność, innowacyjność, przedsiębiorczość, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, umiejętność uczenia się, umiejętność pracy zespołowej w kontekście środowiska pracy, jak również nauczania eksperymentalnego oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.

Cenny element projektu stanowi połączenie doświadczenia praktyków – metodyków
z doświadczeniem kadry naukowej.

Powyższe działanie gwarantuje świetne przygotowanie przyszłych adeptów zawodu nauczyciela oraz wysoką jakość pracy szkół.

Zaletą projektu będzie dostęp do bezpłatnych platform na stronach MODN
z materiałami metodycznymi związanymi z TIK.

W ramach realizacji projektu powstaną materiały związane z najnowszymi osiągnięciami nauki, ze scenariuszami lekcji oraz opisami przykładów dobrych praktyk, na podstawie których zostanie wydana publikacja służąca kształceniu studentów i doskonaleniu nauczycieli.

Założenia projektu wpisują się w nowoczesny model kształcenia i sprzyjają zwiększeniu wykorzystania systemu wspomagania szkół.