147. Konstruowanie indywidualnego programu pracy w zakresie komunikacji dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim.

 Rezerwacja zakończona
 
0
Kategoria
PEDAGOGIKA SPECJALNA
Termin
01.10.2019 16:00
Miejsce
MODN w Opolu, sala 202
Ilość miejsc
15
Miejsca dostępne
15
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik formy
Wiktoria Waloszek
Prowadzący
Wiktoria Waloszek
Liczba godzin
4
Odpłatność
100

Adresat: Osoby z krótkim stażem pracy: pedagodzy, psycholodzy, terapeuci, logopedzi, nauczyciele realizujący zajęcia z dziećmi z głęboką wieloraką niepełnosprawnością intelektualną.


Treści: Tworzenie diagnozy umiejętności funkcjonalnych w zakresie komunikacji w odniesieniu do dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim. Realistyczne planowanie celów w programie pracy i sposoby realizacji. Dokumentacja diagnozy, planowania i oceny postępów, dostępne narzędzia i korzystanie z nich. Rola rodziców przy konstruowaniu i realizacji indywidualnego programu pracy.

 
 

Wspierane przez iCagenda