01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

logo Opola

KLUB MM

logo libclient

KTN

Pn Wt Śr Cz Pt So N
5
6
8
9
10
11
12
13
14
16
18
19
22
23
24
25
26
27
29
30

plakat19 20

Wpłaty za uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez MODN w Opolu należy dokonywać przelewem na konto:

BANK MILLENNIUM

09 1160 2202 0000 0002 1740 2862

z podaniem numeru formy doskonalenia.

Formularz do faktury

rounded corners

przyjaciele zippiego male

logo apteczka male

Nasze publikacje

Odkryj Opole w szkole. Materiały edukacyjne

Centra egzaminacyjne

Odwiedza nas 255 gości oraz 0 użytkowników.

Opolskie Forum Dobrych Praktyk Pedagogów Kształcenia Specjalnego.21/4-Praszka

 Rezerwacja zakończona
 
10
Kategoria
PEDAGOGIKA SPECJALNA
Termin
12.03.2020 09:00 - 12:30
Miejsce
Zespoł Placówek Specjalnych w Praszce
Ilość miejsc
20
Miejsca dostępne
10
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik formy
Wiktoria Waloszek
Liczba godzin
6
Odpłatność
Bezpłatnie

PROGRAM OPOLSKIEGO FORUM DOBRYCH PRAKTYK PEDAGOGÓW KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO- 12.03.2020r./druga edycja, forma 21/4

9.00- Rejestracja uczestników Forum w Zespole Placówek Specjalnych w Praszce

9.50 – Rozpoczęcie zajęć

 

Grupa I

Grupa II

Grupa III

9.50-10.35

Wykorzystanie Piktogramów w komunikacji z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim

Temat :                        „ Wykorzystanie piktogramów  w komunikacji z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim :” Mój dzień””

Zajęcia rewalidacyjne

SI

Temat: „Terapia integracji sensorycznej – odbiór wrażeń przedsionkowych, proprioceptywnych, dotykowych, słuchowych i wzrokowych, rozwijanie obustronnej koordynacji i relacji równoważnych .”

Przedszkole

Joga dla dzieci

Temat :”Zajęcia ruchowe usprawniające równowagę, koordynację, uważność z wykorzystaniem elementów Jogi dla dzieci.”

Szkoła Podstawowa klasa I-II

 

Grupa A

Grupa B

Grupa C

Grupa D

10.50-11.35

Komunikacja alternatywna i wspomagająca ( Mówik, PCS Marker

- Board Marker )

Temat: „ Wykorzystanie Mówik i PCS – jako narzędzi alternatywnej komunikacji. Czytanie uczestniczące – opowiadanie „ Miś i szal”.

Zajęcia rewalidacyjne

Makaton

Temat: „ Rozwijanie umiejętności komunikowania się z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej – Gesty Makatonu.”

Zajęcia rewalidacyjne

Zajęcia muzyczno-ruchowe

Temat:

„ Zajęcia muzyczno-ruchowe wg idei C. Orffa z elementami logorytmiki .”

Zajęcia kształtujące kreatywność

Zajęcia rehabilitacyjne z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu

Zajęcia rewalidacyjne

11.40 – Konferencja podsumowująca lekcje pokazowe, ewaluacja, wymiana doświadczeń, poczęstunek.

 
 

Wspierane przez iCagenda