KLUB MM

logo Opola

Centrum Nauk Przyrodniczych to miejsce gdzie każdy mały i duży znajdzie coś dla siebie. Najważniejsze aby lubił poznawać świat. Proponujemy zajęcia z biologii, fizyki, matematyki, chemii i kodowania. Prowadzimy je z wykorzystaniem metod aktywizujących. Nasze cechy to kreatywność, niestandardowe podejście i pasja. 

Szczegóły na naszej stronie: cnp.modn.opole.pl

Zapisy: 77 454 50 87

Zapraszamy na nieodpłatne zajęcia:


SPOTKANIA Z NAUKĄ

2- 6 lipca 2018r.

Dzieci młodsze od godz. 9:00 do 10:35

Dzieci starsze od godz. 10:45 do 12:20

Proponujemy zajęcia:

  1. Niezwykła woda

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III

  1. Świat pod obiektywem mikroskopu

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III

  1. Czarowanie na ekranie

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III

  1. Porozmawiaj z DOC-em. Bajki Ozobotów

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III

  1. Mat-wakacje

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III

  1. Jak ciężko pracują drożdże?

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III oraz IV-VII

  1. Tajne przez poufne

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III oraz IV-VII

  1. Budujemy mosty

Przedszkolaki, uczniowie klas I-III oraz IV-VII

  1. Życie pod powierzchnią gleby

uczniowie klas IV-VII

  1. W świecie cukrów

uczniowie klas IV-VII

  1. Pogromcy robotów

uczniowie klas IV-VII

  1. Zostań mistrzem Ozoblockly

uczniowie klas IV-VII

Zapisy pod numerem tel. 774545087

do dnia 28.06.2018r.

UWAGA: Dla grup zorganizowanych istnieje możliwość wcześniejszego wyboru tematu zajęć.

Do pobrania:
Pobierz plik (zaproszenie na lipiec - plan.docx)Program zajęć20 kB51 Pobieranie
Do pobrania:
Pobierz plik (SOBOTA MODN 2018 czewiec.doc)SOBOTA MODN 2018 czewiec.doc184 kB21 Pobieranie

Informatyka – Sławomir Górniak

Czas na kodowanie zmienia pogląd na informatykę i jej możliwości dając uczniom przekonanie, że nie są tylko odbiorcami technologii, lecz także jej współtwórcami. Zajęcia mają na celu nauczyć myślenia logicznego i rozwiązywania problemów, myślenia przyczynowo-skutkowego oraz podstaw algorytmiki w formie wyjątkowo atrakcyjnej i przystępnej nawet dla dzieci, które nie potrafią jeszcze sprawnie pisać i czytać. Uczniowie będą mogli wykonaniu w zaledwie kilku krokach własne, bezpieczne oraz bardzo interesujące animacje i gry.

Matematyka - Jaoanna Świercz

Matematyka zakodowana na dywanie
Nauka matematyki nie wyklucza doznawania uczucia przyjemności. Trzeba jednak zdobywanie umiejętności matematycznych zakodować w umiejętny sposób dodając muzykę, gry i zabawy, szyfry i kody odejmując tym samym stres i uczucie bezradności, dzieląc radość z rówieśnikami pomnażając swoją wiedzę i poczucie własnej wartości. Zapraszam odważnych, którzy chcą uczyć się kodowania i matematyki.

Biologia – zajęcia artystyczne – Małgorzata Szuba

Jesień liśćmi malowana

Uczniowie poprzez zabawę, działania taneczne, plastyczne, muzyczne i taneczne. Uczeń – odkrywca poznawać będzie tajniki pór roku.

Biologia – Elżbieta Pytlik

Zajęcia dla młodszych dzieci

Czy wiesz, jakie tajemnice skrywają w sobie starożytne księgi zielarskie? A może chciałbyś odwiedzić Szeptuchę, mityczną kobietę u której rad zasięgali sami królowie, gdy potrzebowali nabrać sił przed wyprawą, zatroszczyć się o zdrowie swoich bliskich lub sprawić, że komuś rozsupła się język…

Zajęcia dla młodzieży

Tematyka związana z genetyką: odciskiem palca jako naszym biologicznym podpisem, zastosowaniem gipsu do odwzorowywania śladów butów, izolacją DNA oraz garniturem chromosomowym człowieka

Biologia – Helena Jasińska

Odcienie przyrody

Jakie barwy są w przyrodzie spotykane najczęściej i dlaczego? W jaki sposób najłatwiej uzyskać barwniki z roślin? W jakim celu można użyć barwników roślinnych?

„Ciapulyta”

Które rośliny są źródłem „ciągliwych” surowców? W jaki sposób można wykorzystać te właściwości w zabawach sensorycznych i naukowych? Skąd się biorą dziury w cieście? Poznajemy prosty sposób na odkrycie katalazy.

Chemia – Beata Bujak

Odcienie przyrody

Co to są hydraty? Jak działają wskaźniki chemiczne? O czym mówią barwy płomienia? Co można utworzyć z wytrącanych osadów?

„Ciapulyta”

Jaki jest najlepszy przepis na ciecz nienewtonowską? Czy można utworzyć chemiczną ciuchcię? Jak wygląda pasta dla słonia? Czy mąka może być efektowna?

Fizyka – dr Józef Duda

Parcie i ciśnienie.

Uczniowie poznają jak duża jest siła parcia powietrza atmosferycznego, do czego można tą siłę wykorzystać. Będą uczestniczyć w doświadczeniach, dzięki którym poznają czym jest parcie i ciśnienie atmosferyczne oraz jaka jest między nimi różnica.

Ciśnienie wody, siła wyporu.

Uczniowie poznają czym jest ciśnienie wody oraz od czego zależy siła wyporu. Wezmą udział w doświadczeniach, dzięki którym poznają czym jest parcie i ciśnienie wody, od czego zależy i do czego można je wykorzystać.

Informatyka – Sławomir Górniak

Czas na kodowanie zmienia pogląd na informatykę i jej możliwości dając uczniom przekonanie, że nie są tylko odbiorcami technologii, lecz także jej współtwórcami. Zajęcia mają na celu nauczyć myślenia logicznego i rozwiązywania problemów, myślenia przyczynowo-skutkowego oraz podstaw algorytmiki w formie wyjątkowo atrakcyjnej i przystępnej.

J. angielski - Violetta Van der Zwaag