01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

137. Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Jak wprowadzić i systemowo realizować komunikację pozawerbalną z uczniem?

 Rezerwacja zakończona
 
12
Kategoria
PEDAGOGIKA SPECJALNA
Termin
22.01.2019 15:00 - 19:30
Miejsce
MODN Opole
Ilość miejsc
20
Miejsca dostępne
8
Telefon
774545087
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik formy
Bożena Grębowiec
Prowadzący
specjalista zewnętrzny
Liczba godzin
6
Odpłatność
120 zł

Adresat: Nauczyciele indywidualnego nauczania osób niepełnosprawnych, nauczyciele placówek specjalnych, nauczyciele klas integracyjnych, rodzice dzieci niemówiących oraz zainteresowani nauczyciele pracujący z dziećmi z problemami komunikacyjnymi.

Treści: Rozwijanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u dzieci - program. Diagnoza poziomu kompetencji komunikacyjnych, Prezentowanie systemu Alternatywnej Komunikacji PCS, Piktogramy, Symbole jednoznaczne i inne.

 
 

Wspierane przez iCagenda