01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

148. Profil Psychoedukacyjny PEP-R- Erica Schoplera, jako forma diagnozy funkcjonalnej w konstruowaniu programu edukacyjno-terapeutycznego.

Kategoria
PEDAGOGIKA SPECJALNA
Termin
24.09.2019 15:00
Miejsce
MODN w Opolu, sala 202
Ilość miejsc
15
Miejsca dostępne
15
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzący
Wiktoria Waloszek
Liczba godzin
4
Odpłatność
100

Profil Psychoedukacyjny PEP-R- Erica Schoplera, jako forma diagnozy funkcjonalnej w konstruowaniu programu edukacyjno-terapeutycznego.

Adresat: Nauczyciele wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, kształcenia specjalnego oraz zainteresowane osoby.
Treści: Rozpoznawanie intelektualnych i emocjonalnych potrzeb uczniów z wykorzystaniem testu Erica Schoplera PEP-R.

 
 

Wspierane przez iCagenda