01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

156. Uczeń ze złożoną głęboką niepełnosprawnością intelektualną i wtórnymi cechami autystycznymi – charakterystyka funkcjonowania dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną

 Rezerwacja zakończona
 
9
Kategoria
PEDAGOGIKA SPECJALNA
Termin
12.11.2019 15:30
Miejsce
MODN Opole
Ilość miejsc
20
Miejsca dostępne
11
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik formy
Bożena Grębowiec
Prowadzący
specjalista zewnętrzny
Liczba godzin
5
Odpłatność
120 zł
Adresat: Nauczyciele placówek specjalnych, wychowawcy zespołów rewalidacyjno-wychowawczych oraz nauczyciele zajęć indywidualnych z dziećmi głęboko upośledzonymi umysłowo, pracownicy zakładów opiekuńczych i ośrodków wychowawczych dla głęboko u.u., zainteresowani nauczyciele.
Treści: Funkcjonowanie osób głęboko upośledzonych umysłowo, obserwacja J. Kielina. Propozycje metod pracy, ćwiczeń i stymulacji. Przykłady dobrej praktyki oraz system pracy długofalowej. Podstawy alternatywnej komunikacji. System rewalidacyjno-wychowawczy: „Zaprzyjaźnić się ze światem”. Jak wprowadzić alternatywne metody komunikacji i porozumiewać się z dzieckiem z głęboką niepełnosprawnością.
 
 

Wspierane przez iCagenda