01 / 08
02 / 08
03 / 08
04 / 08
05 / 08
06 / 08
07 / 08
08 / 08

Zajęcia informatyczne

Robotyki i kodowania – tu poznajemy zabawy uczące logicznego rozumowania, planowania i rozwiązywania algorytmów w formie wyjątkowo atrakcyjnej i przystępnej.
Zdobywamy nowe umiejętności matematyczne
Uczymy się programowania i tworzenia gier oraz sterowania robotem.
Na zajęciach wspólnie tworzymy własne animacje i gry w środowisku SCRATCH, samodzielnie tworzymy aplikacje mobilne, sterujemy robotami (mbot, ozobot) oraz dowiadujemy się, jak wykorzystywać nowoczesne technologie we współczesnym świecie.

Zajęcia techniczne

Głównym celem zajęć jest opanowanie przez uczniów wybranych praktycznych metod działań technicznych poprzez realizację prostych projektów opartych na przetwarzaniu różnych materiałów przy użyciu odpowiednich narzędzi i nowoczesnych urządzeń. W trakcie tych działań uczestnicy mogą samodzielnie wytworzyć ciekawe i funkcjonalne przedmioty.

Przedszkole

  1. Czarowanie na ekranie – zaczynamy przygodę z kodowanie. Uczymy programowania w środowisku „Scratch Jr.”

Godzina kodowania

Zaczynamy zabawę z kodowaniem

Gra „Dojdź do celu”

Gra „Cztery pory roku”

Klasy I-III

  1. Czas na kodowanie – piszemy swoją pierwszą grę. Pomagamy poznać tajniki programowania w środowisku „Scratch”

Gra „Baloniki”, „Wiatraczek”

Gra „ Kot i mysz”

Gra „Odbijamy piłeczkę”

Gra „ Flappy”

Klasy IV – VIII

  1. Pogromcy robotów – zaprogramuj swojego mBota. Uczymy się poruszać w „języku robotów”. Poznajemy możliwości robotów edukacyjnych.

Sterowanie robotem – piłka nożna

Programujemy czujniki – autonomiczny pojazd

Jak powstają kolor – sygnalizacja świetlna

Pierwsze kroki z micro:bit’em

Gra „papier – kamień – nożyce”

2. Akademia kodowania – wspólnie tworzymy własne animacje i gry w różnych językach programowania, samodzielnie tworzymy aplikacje mobilne oraz dowiadujemy się, jak wykorzystywać nowoczesne technologie we współczesnym świecie.

Gra „Kot goni mysz”
Gra „ Tenis”
Gra „Flappy”